Shipping Policy

Shipping policy/Politique de livraison Toela.ca

 

English:

Order processing will take approximately 3 business days. Packages are shipped via Canada post, FedEx, UPS standard ground, with an estimated delivery of 3 – 6 business days. Shipping costs are based on the package weight and final destination. All packages are insured by Canada post, fedex, but this coverage only pertains to items that have been damaged during the shipping process.

For international shipping destinations, please note that additional time will be needed to fulfill and ship international orders and that the additional duties and taxes associated with this purchase are the recipient’s responsibility.

Toela.ca is responsible for fulfilling an order, which is deemed successfully executed when a Canada post, FedEx, UPS tracking number has been provided to the customer. Canada post, FedEx, UPS is responsible for shipping an order, which is deemed successfully executed when the package’s tracking number has been updated with a date and time of delivery. It is the responsibility of the customer to provide both an accurate and secure address to which the package can be delivered. If a customer believes that the merchandise has been stolen from the point of delivery, they must file a report with their local police department. Additionally, the customer should reach out to their credit card company with which the purchase was made to see if they offer stolen merchandise protection.

 

Français:

 

Le traitement des commandes prendra environ 3 jours ouvrables. Les colis sont expédiés par Canada poste, Fedex, UPS sol standard, avec une livraison de 3 – 6 jours ouvrables. Les frais de transport sont basés sur le poids du colis et de la destination finale. Tous les colis sont assurés par Postes Canada, Fedex, mais cette couverture se rapporte uniquement aux éléments qui ont été endommagés au cours du processus d’expédition.

 

Pour les destinations internationales d’expédition, s’il vous plaît noter que le temps supplémentaire sera nécessaire pour remplir et expédier les commandes internationales et que les droits et taxes supplémentaires associés à cet achat sont à la charge du destinataire.

Toela.ca est responsable de l’exécution d’un ordre, qui est réputée exécutée avec succès lorsqu’un poste Canada, FedEx, UPS numéro de suivi a été fourni au client. Postes Canada, FedEx, UPS sont responsables de l’expédition d’une commande, qui sont réputés d’exécuter avec succès la livraison lorsque le numéro de suivi du colis a été mis à jour avec une date et l’heure de livraison. Il est de la responsabilité du client de fournir une adresse précise et sûre à laquelle le paquet peut être livré. Si un client croit que la marchandise a été volée à partir du point de livraison, ils doivent déposer un rapport à leur service de police local. En outre, le client doit tendre la main à leur compagnie de carte de crédit avec laquelle l’achat a été effectué pour voir si elles offrent une protection de la marchandise volé.

Pin It on Pinterest